Uw vraag voor PluhZ

PluhZ heeft een antwoord op alle zorg gerelateerde vragen. Heeft u een vraag over uw zorgverzekering of wilt u weten hoeveel vet u verbrand bij een uurtje wandelen? Wij hebben de antwoorden.

De applicatie is te downloaden in iOs en op Android. De applicatie is kosteloos te installeren. Ook kunt u de website gebruiken: www.pluhzchat.nl

Inloggen

Voordat een vraag gesteld kan worden moet er ingelogd zijn in ons systeem. Hiervoor moet u een gebruikersnaam en een wachtwoord aanmaken. Als u deze heeft aangemaakt krijgt u een bevestigingsmail met een link. Deze link moet worden gebruikt om uw account te verifiëren. Als u dit heeft gedaan kunt u aan de slag.

U kunt inloggen op de applicatie en de website: www.pluhzchat.nl.

De vraag stellen

Als u bent ingelogd komt u in een scherm waarin u  een chat kan beginnen. Hierin stelt u uw vraag. Het is voor ons belangrijk dat we weten waar het over gaat. Een voorbeeld zou kunnen zijn:

  • ‘’ Ik heb sinds vanochtend last van mijn schouder, kan ik hier uitleg over krijgen? ”
  • ‘’ Wat is de procedure met het vertrekken van krukken in mijn regio? ”
  • ‘’ Kan ik zonder verwijsbrief van de huisarts een afspraak krijgen bij een diëtist? ”

Nadat u vraag is gesteld is het even afwachten. Een medewerker van PluhZ pakt uw vraag op.

Koppelen naar specialist

De vraag is binnengekomen bij een medewerker van PluhZ. Deze persoon is de frontoffice. De medewerker beoordeelt de vraag en bekijkt wie deze vraag kan oppakken. PluhZ heeft ongeveer 150 specialisten klaar staan die antwoord kunnen geven. De medewerker stuurt deze vraag door naar degene die een antwoord op de vraag zou kunnen hebben.

We hebben een groot platform van mensen in PluhZ: artsen, specialisten, diëtisten, radiologen, diëtisten, cardiologen, psychologen, sportartsen, zorgmanagers, verpleegkundigen, adviseurs, zusters, doktoren, oncologen voedingsdeskundigen, leefstijl-coaches, fysiotherapeuten sportcoaches enzovoort.

Er is altijd iemand die uw vraag kan beantwoorden.

1 op 1 contact

Als de vraag is doorgestuurd naar een specialist heeft u alleen nog contact met deze persoon. 1 op 1 contact. Mocht de vraag niet kunnen worden beantwoord door de specialist, dan kan de vraag nog doorgestuurd worden naar een andere specialist.

Als uw vraag naar wens is beantwoord, kan het gesprek afgesloten worden. U komt weer in een leeg venster terecht. Nu kunt u wanneer u wilt weer een nieuwe vraag stellen. Het is mogelijk meerdere gesprekken te voeren met meerdere specialisten, door naast uw eerdere gesprek een nieuw gesprek te starten.